Vi hörs mer imorgon..

Idag var det måndag ja.. Slänger in ett väldigt sent inlägg då jag inte haft nån tid alls på två dagar.. Men till slutet av denna vecka kommer allt lugna ner sig och studenten närma sig, iiiih vad jag är taggad. Nu på kvällen har jag hopptränat med älskade lilla Eddy, vad han kämpade! Och jag med för den delen haha. Idag hade vi det svårt att hitta rätt känsla och det blev några "fulhopp" som jag kallar dem. Men i slutet av träningen så red vi en slinga som jag fick rida om 3 gånger innan allt satt. Men satan vad nyttigt! Det var ett plankhinder i slutet av slingan som låg på 1 meter idag!!!! Vi rev det några gånger så vi är inte riktigt där än, men jag tycker att det är sjukt häftigt hur långt vi kommit och att vi vågar, tillsammans. Men sista gången så klarade vi det! Så lite mer rutin och styrka, plus teknik, så är vi där inom snar framtid. Vad jag älskar att träna och utvecklas med den finaste hästen som har ett hjärta utav guld och den rätta inställningen till arbete.
 
Idag hände det tyvärr en olycka för en av mina ridkompisar i gruppen, ambulans tillkallades. Alltid lika jobbigt och tråkigt men jag fick ett sms av min tränare att det var en hjärnskakning och att hon mår okej, vilket är såå skönt att veta. Att det inte var värre liksom, för det såg verkligen hemskt ut. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback