Min blogg, mina villkor.

Efter mycket om och men, efter tjat från vänner och även skäll haha så kommer jag tillbaka till blogg.se. Myshowroom var inget för mig! Hemsidan är rätt svår och det var jobbigt att blogga från mobilen, vilket jag anser är det största problemet. Jag har oftast inte tid att uppdatera från datorn så min prio för att kunna ha en blogg är att lätt kunna slänga iväg ett inlägg från mobilen. 
 
Men, jag kommer ha den här bloggen och dokumentera när jag vill och när jag kan. Jag vill kunna se tillbaka på den här tiden, jämföra och minnas. Har velat skriva så mycket men har liksom inte fått någon motivation men nu kliar det i fingrarna! Om detta inte funkar så slutar jag blogga helt, men vill verkligen ge det en ärliga chans. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback