Just nu.

Hej på er! En kort skoldag för min del då jag tagit ledigt resten av eftermiddagen för att i lugn och ro kunna förbereda både mig och Eddy för tävlingen ikväll. I skrivande stund sitter jag på tåget hem, köpt med mig lite lunch och ska snart kolla igenom massa träningsvideos för att få lite bra känsla och bli taggad! Jag brukar alltid göra så och det har funkat hittills. Mina mål för ikväll är att våga hoppa, att rida galoppen och inte bara "åka med" och att få en bra känsla. Det är tre stycken saker som jag ska ha med mig i bakhuvudet och om jag klarar dessa tre är jag mer än nöjd, vare sig vi får 12 fel eller 0 fel. Hörs sen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback