Hoppträningen idag

Ännu en nyttig hoppträning är genomförd... Vilken känsla man får på Eddy när jag rider som jag ska! Han hoppar såå bra då, så det är jag som behöver dessa träningar mer än han nästan haha. Det var mycket lydnad idag vilket var bra, det kan man aldrig träna för mycket på. Efter träningen (som till min förtjusning var utomhus!!) så var vi båda lika svettiga... Så Eddy fick en sval dusch och sen gick vi och betade i solen medan jag kollade på den andra gruppen som hoppade efter min grupp. Det är äkta sommarkänslor!!! 

Nu är jag helt slut haha! Benen värker och huvudet känns som kola. Imorgon är en riktigt fartfylld dag som bjuder på lite allt möjligt, på morgonen ska jag iväg till frisören och fixa frippan innan jag tar bilen in till skolan. Sen på kvällen är det middag nånstans på stan med Sebbe och hans kompis och flickvän, hur myyys. Sov gott så hörs vi imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback