Besviken på mig själv idag.

Hemma och landat i soffan efter en kväll vid min kära lilla häst. Idag var det som sagt hoppträning. Jag är så besviken på min ridning! Tyvärr så kom mina hjärnspöken på besök vilket de gör ibland... Blir ledsen på mig själv. Eddy ställer jämt, jämt, jämt upp för mig. 100% varenda dag. En kass träning alltså och jag tar på mig allt ansvar för Eddy gör verkligen aldrig fel! Han gör som jag säger och om jag är osäker, blir han såklart osäker också. Nu tar jag den här träningen och låter det sjunka in.. Tänka på vad som var bra och vad jag gjorde för fel. Sen är det bara att lämna det och ladda om till tävlingen på torsdag! Då ska fasiken inte hjärnspökena få förstöra för mig, det bestämmer jag nu. 
Skrittade ut hästarna efter träningen, solen kom fram och det var såå mysigt! Hästarna var välförtjänta av det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback