Äntligen över!

Äntligen är jobbet klart för denna helg! Sliten är bara förnamnet... 30 timmar klart. Fina pengar i juni det ni, haha. Imorse efter jobbet drog jag direkt till min kära lilla fyrbenta vän och fixade klart allt till honom. Tog in från hagen och sen ut på fältet! Idag red jag igenom honom så bra jag kunde, han var stel men det kan man ju förstå. Han skrittades i fredags och vilade igår och då blir han stel! Imorgon hoppas jag att han är lite bättre, men det tror jag för det var en riktigt svettig häst jag kom tillbaka till stallet med hihi. En dusch fick han för att skölja bort allt svett och en puss på mulen innan han fick gå ut till kompisarna i hagen igen... Åh vad jag älskar denna häst. 

Nu är jag hos Sebbe som jag saknat något otroligt den här helgen, så jag hoppas att ni förstår att det här blir det sista ni hör av mig idag för nu ska jag bara tillbringa tid med mannen i mitt liv. Imorgon ses vi igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback