Stryk ett streck över denna dag, tack.

Sämsta måndagen på länge... Började veckan med en kass körlektion, vet inte vad jag höll på med. Körde som om jag aldrig suttit bakom ratten förut haha, patetiskt. Sen visar det sig att min lärare på förmiddagen var hemma med sjukt barn, som vi fick veta 10 minuter innan lektionen skulle börjat - tack för den liksom... Sen sitter vi på eftermiddagslektionen kl 13 och får då veta att vår lärare är i Ungern och vi har alltså ingen lektion. BLIR SÅ JVLA ARG. Kunde alltså åkt hem redan kl 09 imorse. 
 
Ikväll är det iallafall hoppträning med Ettan som står på schemat, hur det går får vi väl se. Hon var med på en hoppträning igår och det hade tydligen gått bra så hoppas hon sköter sig idag också! Tyvärr är jag väldigt otaggad på att rida, varit på dåligt humör exakt hela dagen och då är det inte sån bra idé att sätta sig på Ettan som känner av minsta lilla och blir jätte knäpp. 
 
Det här är en skiss på hur min nästa tatuering ska se ut, vilket var vår skoluppgift imorse. Att sitta och rita på varandra haha.. Blir fortfarande lika förvånad för varje uppgift vi får i flum-kursen Estetisk kommunikation. Den här är ju ritad med en kropp-penna och kommer ju såklart att finslipas osv av tatueraren innan nålen börjar surra.
 
 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Hatar när lärarna bestämmer sig för att inte orka säga till eleverna INNAN lektionen börjar... har hänt mig samma sak typ tusen gånger....

2014-01-21 @ 09:45:40
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback