Pay and Jump imorgon!

Mitt internet är tillbaka. 
 
Hej på er! Sen uppdatering idag, men har sovit ungefär 4 timmar inatt & var tvungen att åka till stallet på förmiddagen. Är mer död än levande just nu! Satt iallafall upp och trimmade Eddy lite, red fram i 30 min med gramanen. Han blev jätte mjuk efter galoppen så då nöjde jag mig. Hoppade sen några blockhinder på ca 60 cm bara för att få in några språng i kroppen då vi åker på vår första Pay and Jump imorgon!!! Ska bli himla kul och jag ska verkligen försöka få in känslan som jag fick in idag på hindrena då det kändes såå bra! Om det är någon av er som kommer befinna er i Vänsta imorgon och äger en kamera, så är jag mer än tacksam om ni skulle vilja klicka lite bilder på oss två. Jag har tyvärr inga ridbilder på oss än...

Nu är det promenad med hunden som står på schemat och sen är det ingenting på hela kvällen, mer än skönt. S kommer hit och sen käkar vi bara. Är rätt jäkla sliten idag haha så orkar inte göra något mer! 
 
Imorgon har vi på oss nya schabraket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback