Nu kör vi!

1 januari 2014... Vet inte riktigt vad jag ska tycka, får suga på den karamellen ett tag. Men det här är ett nytt år som kommer bli väldigt händelserikt. Allt som studenten erbjuder, jobb, söka till högskola, tävla & träna mer än någonsin. Taggad till tusen. 
 
Nu är det såhär att mitt internet hemma inte funkar som det ska, så tills jag har bråkat klart med det så kan jag inte lova topptrim uppdatering. Det blir mycket från mobilen tyvärr och därmed inga riktigt bra inlägg, men jag hoppas att ni kan hålla ut en liten stund till innan jag verkligen är tillbaka. Men ni kommer få höra från mig varenda dag iallafall, så ni slipper mig inte. ;)
 
Läget om hästarna då.... Ettan har gått bättre än någonsin nu den senaste veckan och allt rullar på med henne. Igår på nyårsafton fick hon ett enkelt markarbetespass, en upphöjd bom som hon skulle rulla över i mitt tempo. Jag drev henne både framåt och tog tillbaka henne vilket hon tyckte var så kul! Hon har inte fått hoppat någonting på ett tag så hon var så nöjd så. Red på hacket och hon blev väldigt stark i början men i slutet behövde jag endast använda mina vikthjälper och rösten + min kropp för att få tillbaka henne både framför och efter bommen. Mycket nöjd häst & ryttare efter passet! Eddy blir bara bättre och bättre. Knappar börjas hittas och han bygger muskler och får styrka. Vi ska eventuellt åka till Vänsta nu på söndag för att hoppa lite, kul! Varenda pass på Eddy är givande och vi kommer varandra närmre och närmre.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback