Men WOW!

Och hästen fortsätter leverera! Ettan går verkligen på räls just nu, är lite rädd att det snart kommer ett bakslag men just nu NJUTER jag mer än någonsin. Allt slit som jag gjort med denna häst börjar visa sig nu. Idag rullade vi på i en lååååg form och Ettan frustade nöjt gång på gång. Åh vad kul det är att rida just nu! Hon var som smör nästan och gjorde verkligen allt jag bad henne om utan någon tvekan, bästa häst. Jag gick runt med ett leende efter passet och Ettan fick gå in i boxen med nytt spån och mat efteråt - hon var nog lyckligast av oss två haha! 

Imorgon är det fulla muggar. Ska upp tidigt tidigt för att hinna med att åka till stallet för att ta en sväng på Eddy, får se om vädret tillåter att vi rider ut. Hörs mer imorgon om det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback