I'm back.

Men HEJ! Bloggen har fått en tillfällig, ny design som en liten nystart. Får verkligen försöka ta tag i det, men jag är här när jag har något roligt att säga! Kände för en uppfräschning med ljusa färger för när bloggen ser annorlunda ut och är ny så är det mycket roligare att blogga tycker jag. 
 
Bild uppifrån Ettans rygg när vi red lite på nyårsafton, helt ensamma i ridhuset med hög musik i högtalarna och trimmade på som satan. DET passet var så bra! Bara hon och jag, inga konstigheter - precis som det ska va.  



Kommentarer
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

Skönt att vara ensam! :D

2014-01-17 @ 09:18:39
URL: http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback