Hinner inte med!

Hej på er! Vart tar veckorna vägen? Måndag nu igen. Men den här veckan kommer vara så lugn, är ledig tisdag och torsdag denna vecka och imorgon åker jag iväg på ett så roligt äventyr så ni anar inte! Är dock superhemligt men gaaaalet kul.
 
Ikväll är det dressyrträning med Ettan. Red henne igår i ridhuset men det var lite jobbigt att rida i ridhuset just då så jag kände bara igenom henne lite och sen fick det vara nog. Hon kändes otroligt fräsch! Red 2 meter innanför spåret i galopp och red in hennes bakdel och shit vad hon arbetade med bakbenen! Det blev ett rejält tryck bakifrån och det är just dit man vill komma ju, att bakbenen trycker ifrån och jobbar rätt under henne. Hon har en tendens att skjuta ut rumpan och galoppera på dubbla spår. Så jag är riktigt taggad på kvällens träning, hittade knappar igår som jag inte hittat innan och ska prova om de funkar idag igen, kul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback