Fullt upp.

Heeej hjärtan.♥ Har varit ledig i några dagar nu förutom en ynka lektion igår men jag har haft fullt upp annars. Körlektioner hit och dit, massa gos med vänner och övernattningar i Västerås. Även idag är jag ledig så ska snart ta bussen hem från Västerås och åka till mina fyrbenta vänner. Ettan har gått två dagar nu på ridskolan p.ga brist på storhästar så hon har fått hoppa in så det blir intressant att sitta på henne idag. Om hon är konstig och bråkar så kommer hon inte gå på ridskolan, det ska inte behöva drabba min egna ridning med henne. 
 
Sen efter Ettan är riden så är det hoppträning med Eddy! Såå kul. På söndag åker vi till Köping för en pay and jump, även här 70 cm. Känns som vi verkligen är på gång nu och jag längtar ihjäl mig till de riktiga tävlingarna.  Nu måste jag skynda mig till bussen så vi hörs sen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback