Bloggen förändras!

Hej på er.♥ Motivationen hos mig ligger på noll. Jag glömmer, eller rättare sagt hinner inte med bloggen. Jag har inga bra idéer på vad jag ska skriva och får nästan ångest när jag vet att bloggen står stilla. Så jag har bestämt att bloggen ska förändras, detta kommer inte bli någon blogg där jag levererar flera 'djupa' inlägg per dag utan kommer det så kommer det. Jag skriver inlägg när jag har tid och tänker lägga upp mer bilder istället för text, blir roligare så och jag tror att så småningom kommer också motivationen tillbaka! Låter det bra? Jag försvinner inte helt, lovar, bara det att det blir rätt lugnt här men med mycket "här-och-nu" bilder! Så ni ändå får följa med mig och hästarna. 
 
Nu väntar Ettan på mig i stallet för att få mat och röra på sig lite, idag ska hon longeras! 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Det är ju så det ska vaaara ♥ Inläggen ska komma för att man VILL blogga, och dom ska vara personliga liksom :) att man skriver om det man gillar! :)

2014-01-09 @ 09:59:30
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback