Bästa hoppträningen någonsin igår.

Jag var så arg, så arg, så arg igår så ni har ingen aning. Men fick ut aggression på min tränare hahah, det är lätt min psykolog. Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne!


Red Ettan igår och hon var superspänd i början. Var inte alls nå kul så jag red henne i ett aktivt tempo och ville att hon skulle slappna av och bjuda framåt. I slutet gick det hyffsat, men innan så förstod hon verkligen inte mig kändes det som. Så det var tråkigt, hon funkar inte på ridskolan. Imorgon ska jag rida igenom henne igen och kolla om det släppte efter gårdagens pass.. Fick även en kommentar av en annan duktig ryttare som sa att Ettan hade blivit så fin, mitt hjärta svämmade över av lycka och stolthet.
 
MEN! Satan i gatan vilken hoppträning det var igår! Vi lekte runt en bana som var 75-80 cm. Gaaaalet! Eddy var så jäkla bra och jag var så himla glad och nöjd. Taggad till tusen till söndagens pay and jump! 
 



Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt att ha sådana tränare, lycka till på söndag!

2014-01-31 @ 15:14:46
URL: http://incalabria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback