ÄR SÅ HIMLA GLAD

Åh hej och hå amanda vad duktig du är på att uppdatera!!!! Skyller på att jag är trött HELA tiden och har sovit hela eftermiddagen plus att jag får köldskador typ. Fryser hela tiden! Kul att bli sjuk igen... 

Men det gör ingenting! Går runt med ett leende på läpparna och är så himla glad efter idag. Det var SÅ kul att åka iväg med bästa Eddy och hoppa. Det blev några missar, som jag faktiskt får ta på mig så det blev ett nedslag på sista hindret. Red han alldeles för mycket framåt så det blev lite fel men han räddade upp situationen bra men tyvärr fall en bom ner. Men jag är så sjukt nöjd!!! Så stolt över att vi kom runt en bana och allt på bortaplan, utan min stöttepelare till tränare på backen. Det här är bara början och nästa gång vi åker iväg på pay and jump är redan nu den 18 januari, då kommer vi befinna oss i Sala. Eddy sköter sig nog bättre än många många andra hästar på tävlingsplatsen, han är helt lugn och jag är så himla trygg på hans rygg. Älskar denna häst fruktansvärt mycket.



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

åååh grattis! ♥

2014-01-05 @ 20:40:06
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback