Härlig vecka väntar.

Helgen lider mot sitt slut vilket oftast brukar betyda att söndagsångesten sakta kryper fram men inte idag inte! För nu väntar ett härligt lov för min del vilket är såå skönt. Jag ska lägga ner tid på hästarna, på familjen och på S - det kan inte bli bättre än så. 
 
Imorgon ska ju som sagt Eddy kollas igenom och vi får reda på vad vi ska göra och så vidare. Just nu står vi helt mållösa och vet inte vad det är och inte vad vi ska göra så det blir ändå en lättnad att få reda på vad det är. Men, det kanske inte ens är fel på han? Träningsvärk? "Växtvärk"? Ja vi har ingen aning iallafall men om jag ska gå på min magkänsla så är något tokigt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback