Gårdagens träning.

Gårdagens ridpass på Ettan... var helt okej! Jag vet inte om jag berättat det men hon har varit fruktansvärd hela förra veckan vilket inte alls var kul. Kändes exakt som det gjorde för snart 1 år sen, alltså tillbaka på ruta 1 igen. Men igår kändes det helt okej! Hon var mer avslappnad, hade fin rytm i galopp och jobbade själv istället för att hänga upp sig. Hon har en tendens att vilja att jag ska bära runt på henne och hon blir väääldigt tung. Hon tycker dock att galoppfattningar är ganska jobbiga fortfarande, hon vill ofta gå på dubbla spår. Det är ju en träning- och styrkessak så det ska vi nog få ordning på! 
 
Men det var iallafall en lättnad att hon var tillbaka till samma gamla, goa Ettan.♥ Psst, en hemlis - Hon ska vara med i div.3 hoppning i vår ;) Kul va! Dock kommer inte jag vara piloten men iallafall, jag vet att Ettan kommer sköta det där galant! Hon älskar ju att hoppa och nu kommer hon få göra det mer och mer. 
 
Film från ett pass som vi körde i paddocken förra året, vilken skillnad det är idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback