Galna kvällar.

Landat hemma i min egna säng, i mitt egna hus hemma på landet. Ska snart bege mig mot stallet men inväntar en vän som kommer på besök och ska hänga här med mig ikväll. Hon ska även få sitta upp på båda mina, ska bli intressant att höra vad hon tycker. Ikväll nalkas det ännu mera skitsnack, vin, mello och massa gott. Härliga kvällar som dessa är ovärderliga. Igår var så fruktansvärt rolig kväll! Planering av Sälen-resa, prat om allt som har med pojkvänner och göra & massa mer, det tackar jag för. Den ena blev fullare än den andra och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge, haha. Tusen tack mina fina flickor. 
 
Hörs ikväll!
Snart kommer min älskling hem till mig, vecka 12.♥ Då är det inte långt kvar!
 



Kommentarer
Postat av: Jullan

"Den ena blev fullare än den andra" Haha fyfan vad snett det gick! Att ingen typ sa åt mig att sluta dricka hahaha kramis❤️

2014-02-01 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback