En ledig torsdag.

Edit: Det här inlägget skulle publiceras imorse, jag glömde tydligen att trycka på publicera hehe. 

Godmorgon.♥ Har unnat mig en sovmorgon idag och varit lite segstartad, därav ingen uppdatering förren nu. Jag ska snart sätta på mig ridkläderna för att åka till min fyrbenta vän som väntar på mig för ridpass nummer 1 för dagen. Blir en mysig uteritt då Eddy ska gå två gånger idag, på order av min tränare. 
 
Red markarbete på Eddy igår. Han var så himla stark och hade världens överskottsenergi, vi har nämligen bytt hö i stallet och nu får han även betfor + protein (för musklernas skull) så det är inte så konstigt att han har energi så det räcker för 2 hästar. Vi kan inte heller ta bort betforen för då kommer han falla ur direkt, han tränas så pass mycket just nu så han måste ha tillskott. Så då är det bara att rida ännu mer haha! Men vi ska ut han och jag, ensamma, på en uteritt och galoppera av lite energi i snön inför kvällens hoppträning.
En morgontrött Milo hälsar.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback