Efter en hel vecka av tomrum.

Alltså, hej. Tiden rinner som sand mellan mina fingrar och jag hinner knappt andas. Det är såå mycket just nu så bloggen har liksom inte ens funnits på världskartan. På den här veckan som jag varit borta har flera jobbiga skoldagar klarats av, massa massa bilkörning hihi, hunnit vara sjuk, mys med S och har även hunnit debuterat 80 cm i helgen med Eddy! Det var sjukt kul trots ett nedslag men det var svår bana och jag är jätte nöjd över det vi presterade. Världens bästa häst.

Nu väntar 12 dagar av ledighet så jag ska försöka ta tag i det här med bloggandet, jag tycker verkligen det är kul och jag älskar att kunna dokumentera allt som har med hästarna och livet att göra. Men nu ska jag krypa upp bredvid min kärlek och stänga de tunga ögonlocken, imorgon väntar en riktig mys dag tillsammans med en bästis. Hörs mer om det imorgon, godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback