Vart tog tiden vägen?

Tiden har runnit iväg idag! Firat min syster & käkat alldeles för mycket fika. Hunnit shoppa en sån fin tröja tills på lördag & även ridit ut på en mysig uteritt i mörket tillsammans med Eddy. Allt var tyst, det enda jag hörde var hans mjuka steg över alla löven, terapi för själen på riktigt. 
 
Nu innan jag somnar ska jag fixa några tidsinställda för morgondagen och kolla på film. Imorgon är det hoppträning och jag kan med handen på hjärtat säga - jag är livrädd. Jag trodde inte förra veckans avramling hade satt sig i huvudet men det märker jag nu... Får se hur det går. Om jag vågar eller inte. 



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :)

2013-10-17 @ 12:29:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback