Tips på träningsläger?

Jag är riktigt sugen på att åka på "ridläger" nästa sommar! Kan det finnas nå mysigare att åka iväg med sin häst en vecka, träna och vara tillsammans från tidig morgon till sen kväll? Skulle inte tro det. Helst vill jag ju ha med mig min vapendragare Daniella också, men det ska nog gå och fixa ;) 
 
Så, min fråga till er. Vet ni något bra ridläger runt om Stockholm typ som är bra? Mer ett träningsläger än ridläger, alltså för oss som har tävlat en del och vill utvecklas. 



Kommentarer
Postat av: Lollo

Vet inget :(

Tack så jättemycket, riktigt fin blogg oxå!!

2013-10-21 @ 15:53:28
URL: http://lollos.horseworld.se
Postat av: Johanna

Hej! Åby rid och tränings läger är bra;) dressyrinriktat med Anna Ringholt, då lär man sig;) dock ligger det 2 timmar från Stockholm:S men är vääääldigt många från Stockholm som brukar komma ändå till Åby. Åby ridklubb är anläggningen som Norrköping internationell horse show hålls på där Bella var i sommars:) kolla in vår hemsida bara att söka på goooooooogleeee

2013-10-22 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback