Tillbaka som vanligt!

Hej igen! Jag är så trött så kikar bara in här en snabbis. Bara tagit det lugnt idag, varit i stallet och samlat lite go energi. Behövde det efter gårdagen, jag väljer att inte ta upp det här på bloggen av respekt för andra människor men ärligt jag är så jävla trött på oss tjejer, sluta upp med att vara så förbannat jävla avundsjuka!!! Det gick för långt igår, polisanmälan ska göras. 
 
Red ett lugnt pass med Ettan idag, bara fokus på att hon skulle gå lång och låg och sträcka ut musklerna. Kändes helt okej men fick tyvärr sluta tidigare än vad jag ville för mitt huvud blev kaos. Hon var på myshumör idag så vi hade en liten mysstund innan ridpasset, mitt hjärta! 
Imorgon rider vi ett markarbetespass för tränare, det är så nyttig träning! Är även ledig hela dagen imorgon så jag ska bara ligga i soffan, invirad i en filt - HELA dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback