Svar på kommentar.

Herregud! Sovit flera timmar nu på morgonen. Det var inte bra, kommer aldrig kunna somna ikväll haha. Aja, är man sjuk så är man. Nu ska jag iallafall ta tag i lite plugg, sååå tråkigt men det är så mycket i skolan just nu så jag har inget val. Sista året amanda, sista året... 

Tänkte även svara på en kommentar här då hon som frågade inte har någon blogg. 
För det första, kul att du ska skaffa hund! Du har en otroligt rolig tid framför dig. Milo är en blandras mellan yorkshireterrier och dvärgpudel, alltså två väldigt små raser vilket resulterade i att han idag bara väger ca 3kg. Milo var ju även min första egna hund och det har varit perfekt. Han är liten, han kräver inte så mycket aktivitet och han har alltid varit lätt att göra med. Dock tror jag att det var något av en "tjuvparning" med Milos kull, alltså att det inte var menat att det skulle bli valpar då jag suttit i ca 1 års tid nu och kollat efter likadana valpar (för att köpa en till!) men det finns inga. Om du inte hittar exakt samma så ta något som är blandat med dvärgpudel iallafall, då blir valparna små och fäller ingen päls, SÅ skönt! 
 



Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh tack så himla mycket för svaret Amanda!

2013-10-28 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback