Snälla tomten.

Jag är ju ett litet decemberbarn som fyller endast 5 dagar före jul. Så min önskelista varje år går ju liksom ihop med varandra men jag tänkte visa vad som står högst på present/önskelistan: 
 
Dessa två objektiv. Ett fast objektiv som är bra att ta t.ex fina porträttbilder eller vardagsbilder i stallet då det inte går att zooma med detta objektiv men det blir fantastiskt ljusa och fina bilder med den! Sen ett teleobjektiv som släpper in mycket ljus och kan zooma väldigt långt med = perfekt att använda vid ridbilder så de inte blir suddiga och bilder vid mörka platser, t.ex i ridhuset. Just nu använder jag mig av ett standardobjektiv och jag känner att den inte riktigt räcker till längre utan jag vill få bättre bilder.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback