Regnbågens färger

Drog med mig daniella ut idag på en av 'mina' hästar. Det var typ helt kolsvart ute, usch. Så idag gick det väldigt effektivt, båda hästarna var fixade när jag kom (tackar för det!) och sen tog jag två flugor i en smäll med att rida ut båda hästarna samtidigt. Ettan är ju lite fjollig ute men hon har börjat bättra sig, så söt lilla prinsessan. Nu kunde jag tillochmed skritta ett tag på långa tyglar - framsteg! 

Imorgon är det hoppträning. Är faktiskt taggad, ska bli kul. Hörs mer imorgon!
Vi var väldigt noga med reflexer idag då det var kolsvart ute och vi vill inte att det händer nått, så vi blandade alla reflexer vi hittade haha! Ettan fick en outfit på grön & gul och Eddy fick rosa & gul haha, dem är allt söta mina fina ponnys. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback