Presentation av Eddy

Här kommer även presentationen av Eddy. 
 
Eddy Robric, nordsvensk travare. Jag hjälper en av stallets otroligt underbara hästägare att rida hennes lilla storhäst. Eddy är en sån gentleman som verkligen älskar all uppmärksamhet! När Eddy och hans ägare flyttade till stallet var han mer vild än tam haha! Jag kommer fortfarande ihåg synerna när han stod mer på två ben än fyra och vevade med frambenen mot utgången i ridhuset, med andra ord - helt crazy! Men nu har de jobbat ihop sig och hans ägare har gjort ett megajobb med honom för nu är han SÅ fin. Varenda ridpass med Eddy är kul. 
 
Jag rider som sagt Eddy för att hjälpa hans ägare att motionera honom två dagar i veckan. Jag har alltså inga tävlingsplaner med Eddy utan vi rider och har kul bara! Han mäter knappt över ponnymåtten och han är världens finaste travare som var för seg för travbanan och blev därför ridhäst.♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback