Onödig fakta

× Jag är världens lataste. Förutom när det gäller stallet, men med skolan och vardagslivet skjuter jag upp allting så långt det går.
 
× Jag har aldrig, och är inte i nuläget, varit/är intresserad av något förhållande. Jag har varken tid eller känner av något behov av att ha ett förhållande. Det skulle varken gynna honom eller mig. 
 
× Jag älskar att festa. Med de närmsta vännerna & hög musik - inget kan gå fel då! 
 
× Det bästa jag vet är att skratta. Inget muntrar upp en så mycket som en skrattattack som varar i flera minuter, härligt. 
 
× Jag önskade mig en hund i 6 år innan jag fick en. Min älskade Milo blev min julklapp år 2011.♥
 
× Jag har aldrig hopptävlat. Usch fy och blä. Förstår inte varför ni hoppryttare utsätter er för en sådan nervositet. 
 
× Jag har aldrig varit nervös inför en dressyrtävling. Rätt skönt! Jag har inget jag behöver vara nervös över, tävla är till för att ha kul. Inget annat. 



Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tackar så mycket :D

2013-10-15 @ 21:37:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback