Mot tävling.

Godmorgon i höstmörkret! Här sitter jag med hög musik och försöker komma till liv. Har sovit ca 4 timmar inatt vilket syns på mina ögon haha, snacka om påsar under ögonen! Vackert. Jag ska iallafall bege mig mot stallet nu och dra till Vänsta för tävling. Min tränare ska dit och tävla idag, någon MSV-klass så det ska bli kul, följa med och andas lite tävlingsluft. Sen kolla på alla fina hästar och drömma bort, men vem vet, en dag kanske jag också rider där ;) Ojoj nu sa jag för mycket. Ha en bra dag vänner så hörs vi. 
 
Picasso som ska tävla idag! Fina häst.Visste ni att jag har ridit honom, ett flertal gånger varav en gång på Strömsholms fina utebana? Häftigt var det iallafall.
 



Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder!

2013-10-26 @ 08:55:10
URL: http://www.laviesaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback