Kiropraktor.

Godmorgon! Här sitter jag uppe för att ringa ett samtal. Nu är det dock klart så ska gå och sova igen, haha! Men tänkte bara berätta lite om dagens planer... Jag ska fortsätta plugga lite idag, jag gör hellre lite varje dag än att sitta nu på söndag och råplugga med värsta ångesten och paniken. Det kommer även ut en kiropraktor till Ettan idag så jag ska åka ner senare och höra vad han säger. Hoppas hon bara sitter fast lite här och där och det går att lösa med antingen massage eller nålar. Ikväll är det även hoppträning, får se om Ettan måste vila eller inte isåfall tar jag nog Eddy så det löser sig! Ha en bra dag så hörs vi senare.♥ Mina fina. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback