Kass hoppträning

Förlåt förlåt förlåt och ännu en gång förlåt! Har verkligen inte haft tid idag och inte lust till nånting faktiskt så ja, idag var en riktig skitdag. Hoppträningen var katastrof, jag har massa hjärnspöken och Ettan var inte med på noterna. Så idag får vi båda skulden för ett dåligt pass helt enkelt! Bara att glömma och ta nya tag tills nästa träning helt enkelt. Efteråt fick hon iallafall en dusch, liniment på benen och massa äpplen att mumsa på och nu står hon i pyjamasen, finaste hästen. 

Nu ska jag snart sova för att vakna upp på sista skoldagen innan höstlovet! Åh jag behöver verkligen lov nu. Vill hitta på så mycket! Men prio ett är hästarna såklart. Kika in imorgon igen för hädanefter är det BRA uppdatering som gäller. Godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback