Hoppträningen idag

Lyckades klicka bort allt jag skrivit, orkar inte med mig själv. Tänkte bara berätta att det gick så bra att hoppträna idag! Hon var mycket mer fram för skänkeln idag och tillbaka för handen. Red fram lite längre än vad jag brukar och med gramanen idag och det var lyckat, så ska fortsätta med det! Hon jobbade på superfint när vi red fram och blev då mjukare i hoppningen, förutom högerbogen som flyger iväg. Men jag är riktigt nöjd med dagens ridpass, både över min ridning och Ettans insats. Kul med såna pass! Men nästa gång ska jag prova ett annat bett, samma som hon går med i dressyren då jag hoppar på ett tredelat just nu och det funkar inte. Jag känner ingen riktig kontakt och hon blir stum och så ska det ju inte vara. Får se om det blir nån skillnad nästa vecka! 

Ska iallafall snart sova. Klockan ringer 06.00 imorgon för jag ska iväg på riskettan hela dagen. Åh så tråkigt att jag dör men det måste göras och lika bra att jag tar tag i det nu. Skönt att ha det gjort! Jag har väldigt mycket inplanerat imorgon så ska skriva lite inlägg nu så ni får något att läsa. Har ingen aning om när jag kommer ha tid att uppdatera så det är lika bra att fixa några inlägg. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback