Hon mår bra!

Nyss kommit hem från stallet. Allt är fixat och klart så ska bara tillbaka ikväll och hoppträna på Eddy. Ettan hade lite vanliga grejer, hon satt fast lite i höger vid rumpan och vänster vid manken men hon fick massage och akupunktur för musklernas skull så det släppte. Skönt att det bara var så lite! Tycker det är jätte viktigt att ha ut någon som kan kolla hästarna med jämna mellanrum, även fast de inte visar någon symptom på att ha ont så kan en liten låsning tills slut bli något mer om man inte förhindrar det i tid. Senast kiropraktorn var ute hos Ettan var i maj detta år, det är alltså ca ett halvår sedan och det är nästan för lång tid enligt mig. Men nu är hon kollad och hon mår prima! Hon ska vila idag och imorgon, sen skrittas ons & tors så det betyder att det inte blir någon hoppträning för oss denna vecka :( Jaja, det gör inget, bara hon är frisk liksom. Jag älskar denna häst något så fruktansvärt, jag gör allt för dig.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin bild!:)

2013-10-28 @ 16:01:24
URL: http://www.laviesaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback