Helt slut...

.... efter att ha gjort iprincip ingenting idag haha. Varit och pussat på Ettan, sovit och haft det mys med hunden. Med mat i magen och nyduschad är jag mer än redo för en natts sömn och påbörja en ny vecka. Jag har verkligen inte söndagsångest, inte haft på flera månader heller! Vet inte varför men jag har liksom hittat en sån balans i livet med hästarna, skolan & allt annat. Otroligt skön känsla! Nu ser jag mer av det positiva och inte allt negativt och älskar numera söndagar. 
 
Imorgon är det måndag och det innebär träning på kvällen med Ettan! Finns inget bättre sätt att starta veckan på. Hoppas hon är på bra humör, ni vet hur det är med dessa ston haha. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback