Fullspäckad dag.

Godmorgon! Jag är påväg till körskolan just nu för att ha en körlektion. Efter det har jag tid hos optikern för rutinkoll, får se om min syn har blivit ännu sämre haha.. Käkar lunch på stan med mamma och syster för att sedan åka till stallet och skritta båda hästarna. Eddy får komma ut lite barbacka och Ettan ska få hålla sig inom fyra väggar haha, hon kan vara väldigt pigg av akupunkturen! Ikväll tar jag bussen in till stan igen för att ha lite pluggstuga hos min bästa Julia, käka lite mat och ha filmmys. Åh jag längtar! Ha en bra dag, tidsinställda ligger.♥
Hihi, denna bild är över ett år gammal men ändå, bästa Julia. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback