Från en dressyrträning den 11 augusti

Det här är ett filmklipp från en dressyrträning som jag sent kommer glömma! Jag fick jobba så hårt att jag var seriöst nära på att spy haha. Riktigt jobbigt men så värt det! Behöver styrketräna okej jag vet. Men iallafall, satan att ingen filmade i måndags för då var hon DUBBELT så bra som på denna film. Hon var mycket lättare i handen, bar upp sig själv och var allmänt bäst. Jag hoppas verkligen att vår utveckling har nått botten för ett bra tag framöver nu och bara fortsätter uppåt, vi behöver det. 
 
Det här filmklippet är över en månad gammal. Det är så kul att ha film på träningar för att kunna se hur det var för bara en månad sen och jämföra med nu. Och framför allt, det är otroligt nyttigt att kolla på sig själv när man rider! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback