Ettans kroppsform på 3 månader.

Den översta bilden är tagen i april detta år, precis när jag 'fick' henne. Tunna till mage haha! Inte speciellt rund rumpa heller utan mest bara fett och inga muskler. 
 
Medans bilden under är tagen i slutet av juli. Här tycker jag att hon har fått mer muskler på rumpan och magen har minskat. 
 
Tyvärr så har jag ingen nyare bild men jag ska fixa det så får ni se ännu en skillnad! Jag har slitit nå otroligt med denna häst, lagt ner tusentals pengar på träningar för bra tränare - allt för hennes skull. Först NU, märker jag skillnad. Efter allt för många riktigt hemska pass, usch vill inte ens tänka tillbaka. Men det var inte det inlägget skulle handla om utan hennes kroppsform. Visst har den ändrats från bild 1 till bild 2?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback