Bloggar.

Jag läser knappt några bloggar, mina vänners osv men jag har seriöst inte hittat någon jag ba WOW vilken bra. Så nu tänkte jag berätta några grejer vad jag gillar och ogillar med bloggar. 
 
× Jag gillar en mysig blogg med en en fin design, helst så enkel som möjligt. Den ska kännas hemtrevlig, inte professionell. 
 
× Jag ogillar alla dessa bloggar som bara har bilder, "perfekta" bilder. Alltså som är taget med systemkamera och alla bilder ser typ likadana ut. 
 
× Jag gillar däremot bloggar som blandar vardagsbilder med fina porträttbilder, bloggen blir så mycket mer levande då! 
 
× Jag ogillar när bloggen inte har några bilder på personen som driver bloggen, jag vill ju se hur du ser ut! Få ett ansikte på bloggen. 
 
× Jag gillar när man kan se inlägg där vart dagen har gått skit men ändå försöker ta sig igenom den. Ett helvetespass blandat med ett riktigt lyckat pass, åh då blir jag så glad för eran skull när det går bra! Istället för att allt är en dans på rosor nedanför rosa moln. 
 
× Jag ogillar bloggar som bara har hej-idag-har-jag-ridit-hejdå-inlägg, men även bloggar som BARA har åsiktsinlägg. BLANDA! 
 
× Jag gillar inlägg som är "här&nu", en bild innan du rider din häst kanske? Eller står och myser i stallgången? UTAN TEXT! 
 
× Jag ogillar bloggar med bara Iphone-bilder.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefin och inbjudande blogg! :)

2013-10-28 @ 19:18:31
URL: http://pafyrahovar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback