Svar på frågestunden del 1.

Väljer att ta i omgångar så här kommer första delen svar ut! 
 

Vilket land är Ettan född i?
 - Jag vet faktiskt inte, jag vet knappt vad hon är för ras min lilla häst haha! Ska ta reda på det!

Kan du visa din favorit outfit på dig själv och på hästen?
 - 
Det här är lätt finaste outfiten! Vita skydd, vitt schabrak, knoppar i manen. Jag älskar att ha tävlingskläder på mig, det är SÅ fint! Annars har jag ingen "favorit-outfit", marinblått och guld är dock väldigt väldigt snyggt tillsammans och funkar alltid. 

Vill du göra en video när du lindar bena på hästen?
 - 
Absolut! Fixar det när jag har tid men ska försöka så fort som möjligt. 

När började du rida?
 - 
Jag satt på min första häst när jag var 3 år men slutade efter ett litet tag och började igen när jag var 8 år gammal och har inte slutat sen dess!

Har du alltid ridit i sura?
 
- Ja det har jag. 

Vilka hästar har du tävlat?
 - 
Jag har tävlat 3 st ponnysar och 2 st storhästar.

Har du något mellannamn?
 - Ja, Melissa.

Beskriv din absoluta drömhäst?
 - 
Tjock svans, mörkmörk brun och stor, vit bläs över huvudet. Mycket power i men världens snällaste, en riktig uppfostrad häst som har hjärtat på rätt ställe! Helst runt 160-165cm hög, jag kan inte ha större då jag inte är så lång. Ettan är ca 164 och hon är perfekt i storlek. Sen det viktigaste, viljan! En häst som inte har viljan och som inte har kämparglöd ska inte vara på tävlingsbanan, det gynnar varken ryttaren eller hästen. 

Vad tycker du är ett rimligt pris om man ska köpa en polle?
 - Det beror på vad man söker och vad man är villig att lägga. Om du vill ha en häst som går de högsta klasserna och är väldigt utbildad får du vara redo att lägga ut mellan 200-400 000 kr. Jag däremot kommer inte gå över 100 strecket när jag köper häst! 

Ditt favvomärke? (Hästsaker)
 - 
Animo har sjukt snygga saker! Både till häst och ryttare. 

Animo älskar bling, jag älskar bling - det kan inte gå fel.
 

Ditt favvomärke (dina personliga kläder)
 - 
Jag har inget favoritmärke när det kommer till mina egna kläder, är SÅ inte intresserad i några andra kläder förutom ridkläder, haha! 

lägg upp mer outfit bilder eller bilder från din vardag?
- Ska försöka! 

tycker du om att laga mat? 
- Nej verkligen inte haha. Jag varken gillar eller kan laga mat.

vad är det bästa med dina bloggläsare?
- Att ni klickar in er här varenda dag för att läsa om min vardag och såklart alla era kommentarer! Det är verkligen en känsla som är så grym men ändå så knas, ni alla vet vem jag är men jag har ingen aning om vilka ni är. 

gillar du färgen grön?
 - 
Haha, beror på.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback