Stackars min Milo!

Godmorgon på er! Onsdag igen och jag är ledig från skolan. Eller ja egentligen inte ledig men jag jobbar hemifrån med företaget. Är påväg till Västerås nu iallafall för att åka till veterinären med Milo för han ska vaccineras, stackarn! Mitt lilla mamma-hjärta blir så tungt när jag ser att han har ont av sprutan efteråt. Efter det ska han iallafall få massa gott att äta. Dagens planer är att efter jag kommit hem från veterinären ska jag åka och rida ett pass på Eddy så jag har stallet klart iallafall och sen är jag tvungen att skynda mig hem och fixa allt annat som ska göras. Tidsinställda ligger som sagt men jag ska försöka uppdatera lite live också. Ha en bra dag.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback