Sjuka hästar är inte att leka med.

Ska börja med fotboll eller nå, nån som har ett lag jag kan spela i? Nejdå, men åh vill inte ha skador på nån av mina fina hästar. Ettan är svullen på vissa områden på vänster sida av huvudet, knottrig och hon är känslig när man rör områdena! Så veterinären är tillkallad och kommer förhoppningsvis nu på onsdag, suck hoppas det bara är något vanligt och som går bort lätt med lite hjälpmedel! Min fina prinsessa, bli bra. 

Red Eddy på träningen idag istället. Han var jättefin och kämpade på. Markarbetsträning var det, lite upphöjda bommar och så. Han blev otroligt stark och taggad haha men han tycker ju att det är så kul! Bästa travaren på jorden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback