Sista delen av frågorna!

Vad ska du göra efter studenten?
 -
 Mina planer just nu är lite suddiga faktiskt. Det lutar åt att söka in på högskola redan nu i vår och börja direkt efter sommaren. Men, det skulle vara otroligt skönt att bara ta ett år till att jobba, slippa skolan och bara vara. Vi får se helt enkelt, jag är spänd på hur det blir!

Vad är ditt drömjobb?
 - 
Mitt drömjobb är att äga ett eget företag. Friheten, allt slit och alla nya människor man kommer träffa på vägen, galet kul!

Vad är du mest nöjd med utseendemässigt?
 - 
Oj, jobbig fråga. Jag älskar alla leenden, så jag är nog mest nöjd med mitt leende.

Vad är du minst nöjd med?
 - Mina armar, såå groteskt fula haha. Vet inte varför men det är bara så. 

Vilket är ditt absoluta drömresemål?
 - Jag är ingen resemänniska utan jag älskar bara att åka utomlands där vart det är varmt. Jag strävar inte efter att åka till ett speciellt land! 

Vilken är din favorit affär? (häst)
 - Hööks! En affär där alla har råd med snygga saker och nästan allt jag köpt därifrån har funkat bra och hållt länge.  

Vilken är fin favorit affär? (vanliga kläder)
 - Nelly.com. Annars är det nog Vero Moda och/eller Rut m. flera. 

Favorit låt?
 - 
Det som spelas mest hos mig just nu är Brains Out - Kim Cesarion.

Favorit mat?
 - Fajitas är ju bästa någonsin och jag skulle kunna leva på det!

Favorit färg?
 - Marinblå, i alla lägen. 

Vad är din drömresa?
 - Står däruppe.↑

Vad är det bästa och sämsta med Ettan?
- Det sämsta med Ettan är att hon kan bli riktigt tjurig och då väljer hon att stänga av. Då går det inte att få kontakt med henne och det är bara att börja om från ruta 1. Det bästa med Ettan är att hon är så personlig! Hon är verkligen en människokännare och hon känner igen min röst och kommer alltid fram i hagen när jag kommer för att hämta henne. 

Vad är det bästa/sämsta med ridsporten?
- Sämsta är att man blir så fäst vid en varelse och på en sekund kan allt rasa samman. Det är otroligt känslig sport och det är inte som i fotboll där det är du och en boll på nått kg, här är det du och en levande varelse på 600 kg! Det bästa är typ samma sak, att man jobbar i team med sin häst och känner att man är samspelt med ett sånt stort djur, häftig känsla! 

Svart/brun utrustning?
- Både och! Ettan har svart utrustning i dressyr och kommer få brun utrustning i hoppning. Eddy har tvärtom, svart i hoppning och brunt i dressyr. 

Coca cola/ Fanta
 - 
Lätt cola! Jag är så beroende av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback