Så lycklig!

Myser i min säng med en kopp te, med leende på läpparna. Ettan var så himla fin idag på träningen! När vi värmde upp ute i regnet var det kaos, förberedde mig för att helvetes-pass men ack vad fel jag hade! Hon var fram för skänkeln och hyfsat tillbaka för handen. Tränaren tyckte detta var vår bästa hoppträning vi gjort hittills så det var verkligen jätte skönt att höra, blev så glad. Guldstjärna till min fina prinsessa idag! 

Jag har iallafall en sovmorgon framför mig, börjar 12.15 så jag ska sova så länge som möjligt! Galet skönt. Jag är även stalledig så på kvällen ska jag umgås med Emma. Godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tackar :D

2013-11-08 @ 09:49:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback