Mys-fredag!

Tog första sovmorgonen på en månad, halleluja! Jag har haft fullt upp varenda helg nu ett tag så har inte haft tid att bara sova och ligga och dra i sängen en extra timme, haha. Nu är jag iallafall mer än redo att kicka igång den här fredagen! Jag ska fixa med mitt företag nu i några timmar och sen kommer min kära vän Julia hit. Åh vi ska ha en riktig mys & tjejkväll tillsammans med mat, film, jacuzzi, ansiktsmasker osv.♥ Men först ska vi åka till stallet och ta hand om Ettan. Jag ska rida ett jogging-pass med henne med nya hoppsadeln och hackamoret. Ska blinka lite med ögonen till Julia så kanske ni får en film ikväll från dagens pass, haha! 
 
Har glömt att berätta att jag hann hoppträna igår! Hovslagaren kom 17.45 och träningen började 18.00, blev lite stressigt haha men jag hann. Det kändes SÅ bra i början, hon var verkligen med mig och lyssnade perfekt. Ända tills vi skulle hoppa en bana... Jag gör bara fel, jag vet inte hur jag ska rida! Det är inte Ettans fel någonstans utan det är mina hjärnspöken. Jag blir sjukt osäker, blir arg på mig själv, vågar inte lita på Ettan fast jag borde det. Det är inte alls kul faktiskt.. Jaja jag är iallafall så nöjd med Ettan insats, hon var verkligen superfin. 
 



Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Äntligen fredag, hoppas du får en toppen helg:=) KRAM

2013-11-22 @ 12:59:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Jullis

Såklart jag kan ;);););)

2013-11-22 @ 14:16:42
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲

Vad är det för företag? :D

2013-11-22 @ 15:45:21
URL: http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback