Lagtävlingar.

Det bästa med att tävla är att tävla i lag! All gemenskap, all stöttning, att tillsammans klara något - DET är roligt! Jag har tävlat i lag ända sen 2010 och har även åkt ut på indivudella starter och jag känner bara såhär, fy vad tråkigt att åka ut själv. Man rider sin ritt och ba "jaha nehe så var det klart då åker vi väl hem då". Haha, istället för att vara kvar på tävlingen, hejja på sina lagkamrater, fika tillsammans, gå in på prisutdelning TILLSAMMANS. Åh det är så kul! Det roligaste jag var med om var nu i våras 2013, laget hade grym gemenskap, alla föräldrar hängde med i ur och skur och peppade, vi hade en engagerad lagtränar som följde med oss och coachade varenda tävling. Sen att gå in på varenda lagtävling, tillsammans, bredvid varandra på prisutdelning var så otroligt kul. Jag struntade mest i priserna - bara att få gå in där med lagkamraterna och visa upp att vi minsann kan, var det bästa med alla tävlingar. 
Alla bilder är från vårens 3 omgångar av laget. Så duktiga och jag är så stolt över oss alla! 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jaaa... önskar lite att vi också kunde ha det ;c

2013-11-08 @ 17:17:06
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback