La hopp-outfit.

Nu när jag och Eddy startar vår hoppkarriär lär en hel outfit handlas in. Det är skydd, schabrak, nytt träns, tävlingstäcke - ja allt vad du kan tänka dig! Ettan är ju så mycket större än lilla Eddy så kan ju inte låna hennes grejer heller så det måste helt enkelt köpas in nya saker. Funderat lite på vad för färg vi ska ha, för färg SKA vi ha, vägrar vara svart och vit för det är vi tillräckligt på dressyrtävlingarna. Antingen kommer vi vara röda på vissa tävlingar, alltså rött schabrak, framskydd, luva och röda stigbyglar. Eller så är vi marinblåa och guldiga, dock blir det lite tråkigare känner jag... 
 
Detta schabrak tyckte jag om tillsammans med luvan. (Heter det luva eller huva, haha?!) Eddy kommer behöva ha bomull i öronen då han störs mycket av allas smackningar och läten så huva/luva är en lösning. ÅH JAG LÄNGTAR!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback