Inte sjuk igen, snälla...

Men snälla nån, sovit ända fram till 11 idag och är redo för att gå och lägga mig nu! Inte ens varit vaken i tolv timmar än haha. Skyller på kylan och att jag antagligen är påväg att bli sjuk igen, om min hals får välja. Var ute i skogen med Milo över en timme på dagen, varit iväg och kollat hockey (haha...) och nu ska jag ta en varm dusch för att värma upp alla stackars muskler som blivit nerkylda under dagen och sen mysa ner mig i sängen. Första gången sen i måndags som jag sover själv, haha illa. Godnatt alla fina och jag hoppas ni har haft en mysig helg.♥



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, den är verkligen jättemysig! :D

2013-11-25 @ 07:05:16
URL: http://idabolander.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback