Hemma från Stockholm.

Lovade uppdatering - blev ingen uppdatering. MITT FEL! Nu är jag iallafall här med er. Riktig skitdag i Stockholm faktiskt, jag blev inge klokare någonstans. Men bussresan dit och hem var mysig haha, bästa kompisar.♥ Vanligtvis har jag ju hoppträning nu på torsdagar men den är flyttad tills imorgon istället så idag är jag hästledig, sköönt. Har så ont i huvudet och vill bara vara hemma idag, passar ju perfekt! Börjar bli sjuk, IGEN. 
 
Vet inte nå mer om Ettans tillstånd i nuläget, vi får vänta i ca 2 veckor innan vi vet mer! Älsklingen då.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin bild :D

2013-11-28 @ 23:01:41
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback