Har galet mycket att göra på dagarna..

Ajaaa, ni får skälla på mig... Jag har inte sovit hemma inatt och haft fullt upp hela dagen så har inte haft en sekund att sitta och skriva något till er, tyvärr! Men nu ska jag verkligen försöka ta tag i uppdateringen. Jag har nyss kommit hem från stallet iallafall, skriver mer om det ikväll, och nu ska jag skynda mig till mormor. Sover där inatt och imorgon tar jag ett tidigt tåg till skolan och ska vara där 20 minuter för att sedan åka hem igen, så ovärt. Funderar på om jag ska dra förbi körskolan och sitta där en timme efter, vill bara bli klar med teorin NU! Jaja, vi hörs mer ikväll och imorgon.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback